Tuesday, January 25, 2011

# 43

Tajuknya semalam..kenapa semalam?sebb semalam ataupun kelmarin lah aku dgn selambanya tlh meng'holiday' kan diri sendiri selama sehari aka amik cuti xrasmi...pergi 'holiday' ke mane.?alaa, dekat je kt Villa Danialla (btl kot aku eja ni) Tok Bali jew..huhu...padahal mlm sebelumnya aku dgn penuh bersemangat nak g USM, maklumlah dh dapat 'ruang kerja' sendiri, senang lah aku nk buat kije, semangat berkobar2 g2...huhu...

Malam tu le, cik abg aku balik terus wt suprise' Jom kita ke Tok Bali esok'..? Aku dlm keadaan mamai sbb aku dh tertdo sebelm tu, 'haaa, g Tok Bali, buat pe?' dlm hati ni dh mula berbelah bhgi antara semangat nk g USM n keinginan nk join sama g Tk Bali..hehehe...akhirnya aku dgn 'paksa rela (kunun)' ikutlah cik abg aku g Tk Bali, hehehe....

SEbenanrnya bukan holiday pn, tpi cik abg aku ni ade program dgn team bola sepak kelantan nya tu lah
Kalau nk dibandingkan dgn tahun lepas, tahun ni kurang menyengat cket lah..sbbnye:

1) tahun lepas kiotrg kumpul2 smbut Family Day, so ramai le player yg bawak anak bini, yg ni plk program motivasi jew utk players tpi tu la agaknye cik abg aku ni 'syg'  nk brpisah dgn aku, sbb tu diajaknya  aku pergi sama, hahaha
2) Geng2 gossip dah kureng member lah, hhuhu..ye la, ida wife norfarhan dah xde, Lin pn xde, kurg meriah lah, tpi yg wajib ade Fatiha wife Roypi (zairul fitree), hehe..kalau dia pn xde, sah aku xpergi..hoho


Petang tu bermulalah aktiviti kitrang plk, giliran isteri2 plk nak bergosip, bercerita & bertukar pendapat mngenai  'isu2 semasa', haha...tpi xramai pn, kami 4 org je, aku, fatiha, kak Nisa (wife sarudy) n Eisya wife mayto, berangkat menuju ke Pantai Bachok utk bergosip sambil2 melantak (aku xdelah makan sgt pn sbb busy duk melayan tuan puteri dhiya yg kurg selesa dek tiupan angin laut yg kuat), eisya pn xmakan makanan laut..apepon, mmg syiokk la bl blh kumpul2 gni, release tensen la jgk, plus blh tambah info2 menarik mengnai 'hal ehwal rumahtanga bolasepak' ni..huhu....nk tahu pe yg kami gosipkan?rahsiaaaa, heheh

Malam tu mmg aku dh agak penat, so msg2 tdo awal lepas para suami selesai berkaroake & bermain ping pong...Wpun sehari jek, okeylah sekurang2nya blh jgk hirup udara yg berlainan sket dri  udara kelaziman yg dipenuhi stress, tekanan dsb...Maka, hari ni, pagi2 buta lagi kami dh berangkat pulang ke rumah..& menyambung kembali urusan2 yg sepatotnya dilakukan & dibereskan...

Itulah cerita sehari suntuk aku semalam, .'holiday' scra mengejut yg xdirancang...hihihihihi...

 Adioossss

No comments: