Tuesday, January 18, 2011

# 41

Waahhhh aku skng berada dalam dilema..sgt2 dilema..melibatkan masa depan, family & juga pelajaran aku..semuanya gara2 aku berjumpa dgn dekan minggu lepas..sbnrnye aku dh dpt memo khas dari kwn aku yg dekan nk jumpa aku dri bulan lepas lagi (Dec) tapi aku buat dunno jek...boley ea?hehe..akibatnya amik ko nak rasakan kejutan yg diutarakan oleh dekan pd aku...

Tapi ms dekan ckp tu, aku terlopong jek mndgrnya, fikiran dh terbang enth kemana, kelu lidah nk berkata2, naseb baik aku x menyangkal apa2 sbb sdkt sbnyk aku tahu la dekan ni mcne orgnya...aku anggukan je lah...keluar dri bilik dia dgn seribu satu perasaan..brcampur baur..seronok ade, teruja, mcm xpercaya, tpi ade gak rs bimbang, rs berat hati..semua rs dh jadi satu...xtaulah ape nk buat


Tapi skng, misi & visi tu semakin jelas lah..so aku kena berusaha berlipat kali ganda lagi & kena cepat bertindak..xblh main2 dah...tpi pening gak mmikirkn mana nk sediakan nota kuliah lagi, student ni dlm 2oo lebih ..mmg da kena separate la ni...Insya-Allah lah xde masalah, buat kerja dgn ikhlas....

Disebabkan aku dlm dilema, maka aku amik keputusan nak setelkan dulu semua2, kalau ade rezeki, dapatlah..buat dulu semua apa yg patot, lepas dh setel barulah aku pikir semula yg mana satu pilihan hati..hehe..aku ckp cmtuh la kt hubby smasa aku bertango dgnnya..baru seminggu dah rindu giler kat dia, kalau lbh lagi xtaulah, huhu...(bukannya aku xbiasa LDR ni, dah biasa sgt tapi sebelm khwin dgn lps khwin ni lain sket la, hehe)....

nampaknya kena mulakan solat hajat & isthikarah nie...huhuhu...semoga dipermudahkan-Nya..Aminnn

k lah adiosss 
ps: i missssss u ;p


No comments: