Tuesday, January 11, 2011

# 39

Aku xtaulah nk mulakan mcmane, tpi yg pasti mood aku tersangtlah baik pada ketika ini dari semalam lagi...hehee..disebabkan mood yg baik ini, maka aku mampu menahan segala perasaan negatif dripda dihamburkan kpd mereka2 tersebut....tpi ade lah jgk benda yg nk kena sentuh, mungkin utk yg terakhir kali....sbb nye?aku  xde ms nak 'berurusan dgn org2 dri zaman silam yg ketinggalan zaman'..

Berdasarkan statistik blog aku ni, ade satu entry posts yg sentiasa menjuarai carta...setiap hari ade je org view post tu..heran gak aku..berminat sgt eyh dgn cerita aku tuh?hehe..dari Indonesia pn ade yg melawat sampai 6x sehari..walawehh!! Sebagai tuan punya blog ini,ade bbrapa perkara yg aku nk bgtau lah:

1) cerita aku tu mmg sgt menarik & berjaya menarik peminatnya yg tersendiri..buktinya?hurmm, setakat ni rsnya dah ade 2 orang yg konon2 'mengaku' cerita itu adelah pasal diri mereka..aku nk tergelak pn ade, mcmanelah dua org yg berlainan, yg xpernah kenal 1 sama lain, yg berada di 2 dunia yg berbeza, latar blkg yg berlainan boleh mengaku cerita itu berkaitan dgn mereka..??ye la, kalo dh terasa hati tu maknanya mengaku la kan?kan?kan?....yg awal2 terasa hati dgn cite tu, aku kira dh setel la dgn dia, dh xde ape2...ni muncul yg baru plk konon2 nk terasa hati, adoii pening la aku cm gni...kalau ade 10 org cmnih, seploh2 tu nk 'ngaku' tu cite dia,jenuh la den....ngaku aka terasa hati? lu pikirlah sendiri!hEHE

 2) sy xkacau hidup awk2 semua, so awk xpayah susah2 nk menyebok dlm hidup sy... xpayah la nk kutuk2 dibelakang sy...kita kenal pn tidak...buat susah2 ajee...huhu..setiap org ade tahap kesabaran tersendiri, jdi xpayahlah nk dijolok sarang tebuan, nanti badan sendiri yg akan sakit..

nasihat yg sungguh suci murni tulus ikhlas dri hati (khas utk c wanita): Carilah & ciptalah bahagia sendiri, jagalah bahagia itu dgn sebaiknya.. kamu layak mndapatnya..xpayah 'menggali' bnda yg dah lapuk & berkulat & berhabuk...THE LESS YOU KNOW, THE HAPPIER YOU ARE.....

Dsbbkn aku sgt kesuntukan ms, entry ni tertangguh bbrapa hari..huhu...lps ni kalau ade suara2 sumbang kedengaran, aku pekakkan telinga jek selagi xmelampaui batas ...huhuhu....SOMETIMES SILENCE IS THE BEST!.....  =))

No comments: