Friday, January 21, 2011

# 42

Nenong nenong nenong, ape kejadahnye kul 4 am duk menaip blog?hehee,,,biaselah aku kalau x disebabkan oleh baby yg bgn, aku xde nye nk susah2kn diri nk bangun pagi2 buta cmnih..kalau nk study dri dulu lagi, kalo dah tdo, aku payah sgt nk bgn study pg2 buta cmnih mcm yg ramai student buat tuh..kalau dh tdo, aku terus tdo sampai ke subuh, melainkan kalau2 rs nk semayang sunat, gagahkan jgk la diri bangun time2 cmnih..kul 3am tu plg aku suke bgn kalau nk buat ibadat sunat ni (agaknye sbb tu baby aku lahir kul 3am..??huhu)

kije bertimbun2 nk kena buat...ptg tdi pn check email, ade dua journals PDF  dari Dr Christopher Gale from Uni of Leeds, UK nk suh aku baca...tgklah, sempat Insya-Allah esok aku setelkan pembacaan itu..nk kena paham btl2 lah, nanti senang kalo ade ape2 kan...huhu...

Pagi tdi jumpa dgn 'boss kedua' aku (Ketua program bioperubatan, Dr Lim), hajatnye nk dptkn sign dia je nk amik pelekat kereta USM..nyesal plk duk borak2 lama2 dgn dia dekat sejam jgk lah, xpasal2 diheretnya aku sekali kena masuk meeting ahad ni..hadoii, aku dh ade plan bagus ahad ni, aisehh, cmne ni..sy buat2 lupa meeting tu leh x Dr Lim? haha..!

Dikesempatan ni jgk lah, aku nk ucapkn 'selamat pengantin baru kpd kawan aku MNF & pasangannya yg  nk mendirikan masjid dlm 2 minggu lgi'... aku doakan semoga kau berbahagia lah...hargai stp kenangan yg pernah tercipta...oopss, jgn jadi isu plk nanti kang ade yg slh phm plk, hoho...
k lah, ADIOSSS

No comments: