Thursday, January 6, 2011

# 35

apa benda lah yg xkena dgn aku hari ni..pagi2 lagi mood dah terbarai..aduii rasa nak menjerit kuat2 je..pagi2 lagi odw nak g HUSM, dah 3x bodoh trkeluar dari mlut aku, 2 ditujukan kepada pemandu2 keta yg sememangnya menyakitkan hati, 1 lagi nk tuju kat diri sendiri tapi xtergamak la plk kan..

pagi2 dihujan yg tgh lebat menggila, aku kuar rumah sambil duk terpikirkan seseorang kat rumah, aih rs rugi la plk sbb pagi ni training dia tetiba kansel, tapi aku terpaksa g HUSM..xpelah, sampai je kt USM, mcm biasa lah punyalah payah nak dapat parking keta, even kat tempat strategik aku pn dah ade org parkir keta dah, pusing2 dapatlah jugak..dlm keadaan hujan ni, aku turun keta, amik file, lock keta, baru 2 langkah berjalan aku rs mcm ada kurang somethng lar, bergegas balik ke keta, check punya check, sah, aku tertinggal hndbeg kat rumah!! adoiiiiiiiiiiii!! ..termenung kejap aku dlm keta, bukan apa semua aktvti yg aku rancg nk buat kt USM ni ada kena mengena dgn barang2 dlm hndbeg tuh..bengang, tetiba je rs nak marah!! tapi tu lah, aku nk marah kat sapa, dah salah sendiri..mengingtkn tu lgi la aku bertambah bengang...

aku drive la blk rumah semula, aku niat nak kansel semua rancangan kt USM hari ni sbb bengang punya psl, balik nak rileks2 fikiran & tenangkan hati la kejap..sampai rumah, apa yg dirancang xmenjadi la plk ( xde kena mngena dgn hubby ataupun baby aku ye), adoii, rs panas jee hati ni, aku amik brg aku pastuh terus blah, ttba la plk g drive ke USM semula..kacau2!! Dlm keadaan nak marah, kesal & yg sewaktu dgnnya tu , aku kena carik jalan nak redakan semua ni..aku melangkahkan kaki ke mesin ATM dgn kepala otak yg xtahu pikir ape dah , dn jari2 ku mula bergerak melakukan ape yg sepatutnya dilakukan terhadap mesin ATM nie & jap lagi duit aku bakal melayang dlm 1K..!!baru puas hati aku!!hooorayyyyy!

ADIOSSS

No comments: