Wednesday, December 1, 2010

# 23

 Sekarang ni kat fb, ade video yg menunjukkan ' penderaan' yg dilakukan oleh seorang pengasuh yang biol , otak senget..eii aku xsampai hati nk tgk video tuh, kesian kt budak dlm video tu..lbh2 lagi bila dah ade anak sendri, sgt2 la terasa kepedihan tu..tapi aku tgk la jugak wpun xsampai hati..memang lar kalo org cmgni ade depan mata aku, aku tarik2 rambut dia hantuk kepala kat dinding, bagi penampar berbelas dosen biar terus jadi gila & biol..!bru padan muka..ade ke patot mandikan anak org dgn cara yg amat kasar..simpang malaikat 44 lar, jangan la jadik kat anak aku benda camnih, mau aku tikam terus si pengasuh lahanat ni..!

Aku cukup pantang dengan org yg jenis kurang ajar/ biadap...banyakknye kes salesgurl/ cashier kat kedai2 tuh..jenis orang otak lembu kot..kije tu bukannya gaji berpuluh ribu, apa kes nak biadap dengan customer?.. kalau aku nmpk or dengar ungkapan kurang ajar diiucapkan oleh manusia biol nie pd customer lain, memang da panas hati aku..aku sengaja buat2 tanya si biol tu dgn harapan dia bersikap "rude' kat aku..pastuh memang cukup2 lar aku basuh dia, padan muka..!hhahaha..

Yang terbaru sorang minah cashier nie..yg ni memang dia direct dgn aku dgn bahasa rude nye tuh..ayat die tuh nampak mcm selamba mcm xde ape, tapi sorilah beb, lu dah bikin hati wa panass dgn ayat2 bodoh lu..xpe2, sat lagi kena lar ko..org lain ko nk buat g2 boley lar..dgn aku sori lar..aku amik brg aku nk beli, aku g kt kaunter..

aku gtau dia: sy nk bgtau nie.. lain kali kau cakap elok2 ye, ayat kau tuh tolong jaga cket, hapa ingt org nk mencuri ker?...

dia jwb balik (dgn muka terkejut): xde, tadikan blackout, jadi barang2 kat area tuh gelap, kitarg xjual.. 

aku: eh eloo, betul ke kau xnak jual, aku tanya bos ko ek..eh kalo area tuh gelap yg mnyebabkn aku xnampak colour brg2 kat c2, suka hati aku lar nk beli ke x..suka hati aku lar kalau aku salah beli pn..ape ko susah..lain x jaga mulut tu cket...!

haa, amik ko terus senyap minah tu, aku keluar kedai tu dengan muka tersenyum meninggalkan minah tu yg tgh kebengangan ..hahaha!


aku mmg xsuka org yg jenis biadap & kurang ajar....sbb mak bapak aku ajar aku dengan cukup baik, jgn berkata sesuatu yg biadap pada org lain, jgn suka nk ' bitchkan' org sesuka hati sbb nanti org tu sendri yg menjadi ' bitch' tanpa dia sedari...mencarut pn.. blh nampak la pompn SUKA mencarut nie jenis yg mcamne kan...?memalukan....

ok, nanti cite2 lagi

bye2

No comments: