Friday, December 10, 2010

# 28

2 hari lepas xsilap, aku diberitahu mngenai suatu perkara yg mmbuatkan muncul tanda ??? dalam kepala aku ni..bagi aku lah, aku malas nk panjang2 kn cite yg dh tamat nie..kenapa perlu terasa..?which part agaknye pd post aku yg blh mmbuatkan org terasa..?hmm...so, kat cni aku nk umumkn bahawa post2 itu xde kena mngena dgn kamu..kita hidup atas dunia nie, bukan ada kisah2 kita aje..ade banyak lagi kisah2 org lain yg bolh aku coretkan kt cni utk dijadikan sebagai ingatan/iktibar/pengajaran.....

before u judge me, take a good look at u, seems to me u r a little slow to understand:ignorance & jealousy go hand in hand...

while all ya talk'bout me, i sit & think, damn! i got myself a fan club

bak kata pepatah

kalau takot dilambung ombak, jangan berumah ditepi pantai,
kalau rasa diri kamu tidak se'cool' sy, 
xpayahlah susahkan diri jadi stalker blog sy ini,
kang da emo xpasal2, 
boley malu sendiri jawabnya,

Lps ni,

If u got something to say to me
say it straight,
coz being all shady is 1 thing i hate

can't stand me?..sit back down
can't face me?..just turn around

Benda kecik, salah paham je nie, aku xamek kesah & xamek hati pn..kita2 ni xleh larik dari kenytaan, link tu tetap akan ada..so, fikir2kanlah demi kebaikan kita & pasangan kita...
you will know that forgiveness has begun when you recall those who hurt  you & feel the power to wish them well

 Ciptalah bahagia masing2 dgn cara masing2...
  Tu ajeee, 

** TAMAT**

No comments: