Thursday, December 30, 2010

# 33

entah kenapa, malam ni aku terasa nak menangis....sebenarnya dah menangis pn tadi....berair mata....terasa malas pulak nak jumpa dengan Prof esok tapi dah janji....menyorot kembali apa yg pernah berlaku dalam hidup aku sepanjang 25 tahun hidup, ada perkara yang aku kesalkan tapi tak boleh nak betulkan lagi dah, ada perkara gembira yang menceriakan hidup aku, ada kesalahan yang aku lakukan terhadap insan2 lain yang membuatkan hati mereka terluka....aku juga terluka, ntah mungkin disebabkn tidak mahu melalui pengalaman yg melukakan lagi , aku keraskan hati dengan melukai hati org lain, aku pekakkan telinga & butakan hati....itu kesalahan aku tapi  bukan suatu kesilapan....malam ni aku rs x sedap badan, pening kepala dn bermcam lagi, aku perlu tidur dan rehat tapi mata sangat degil....pengalaman gembira juga xkurang hebatnya...Alhamdullilah, Allah masih sayangkan hamba-Nya ini.....