Sunday, December 19, 2010

# 32

Wohooo pagi 18 disember, langit mendung, terfikir tentang sesuatu...sebetulnya tido aku xpernah lena semenjak ada baby nie, kul 1 am baby aku meragam , tido pn da xlena, setiap 30 minit bangun sampai ke pagi..tepat jam 8 am, lepas bereskan urusan abi nya, aku terus mandikan baby aku....

kul 9.30 am aku melangkah keluar menuju ke kereta Myv orenku yg setia berkhidmat utk aku..huhu..memandu menuju ke SSF, hehe dlm kepala aku nk carik pasu bunga & bunga nak taruk kat kabinet tv dlm bilik aku..rs bosan bila hampir setahun bilik aku ni xde hiasan bunga..hampir sejam kat SSF, inilh hasilnya:

tadaaaaa!!

ringkas je xsuke serabut2



Dalam kul doblas jgk la aku sampai rumah..pergi c2 pergi cni..balik aje selisih dgn hubby aku yg baru balik training tpi nk kuar lagi, katanye ade mjlis perasmian ape ntah kt Billion..dia sempat pesan kt aku suh brsiap2 nanti balik terus nk berangkat ke majlis kawan baik dia tuh..

Sementara tggu hubby aku balik, aku mulakanlah aktiviti menghias kabinet tv tuh..hehe...rs tenang damai jek bila tgk hiasan yg 1 ini...ekceli 2..hehe...lepas tu aku mulakan aktivit membalut hadiah...tgh pikir nk bagi hadiah ape ye..yg ini ke yg itu?hmm, akhirnya aku pilih yang itu...khas utk pengantin pompuan ajoo...dlm dok tgh membalut hadiah tu, ade la jgk lah terdetik dlm hati, aiih mcm xpercaya jek aku tgh balut hadiah nak kasi untuk pengantin perempuan trsebut...terimbau la jgk sekilas lalu ape yg tlh dilalui sepanjng 'perkenalan' xrasmi aku dgn dia...tarik nafas dalam2, hati aku brbisik, lupakanlah, bukankh lembaran baru sudah dibuka??...semmangnya perancangan Allah SWT adalah penuh dgn kejutan dan adalah yg terbaik..So, inilah hadiahnya yg sudah siap dibalut...

hadiah biase2 ajee ;p


Ibu mertuaku, umi pn turut sama ke majlis ni, ye lah dah kawan baik anak bungsu dia yg kahwin, mustilah umi pergi, siap bawak hadiah asing2 lagi tau...huuhu..sampai sane, fuuh punyalah ramai org, dengar cite, lebih seribu kad diedarkan, patotlah ramai org sampaikan tetamu yg dtg ade yg kena duk berdiri tggu giliran nak makan...plus peminat jugak nie.. =))......

Umie  wit pengantin

 setiap org berhak diberi peluang utk memulakan hidup baru...semoga berbahagia hendaknya =))

Smileeeeee dibibir & jgk dlm hati =p

 Hampir sejam lebih kot kat sane, barulah kitrg balik...agak penat la, malam ni hajatnya mau keluar memebeli sket lagi barang keperluan tapi kansel lar, penat + sudah rinduu sgt sama baby dhiya, hehehe...sekian je lh utk cite 18 disember aku nie



adiooos

6 comments:

Siti Zuraini said...

dlm balutan tu ade ape eh,kain kot,hehe;)

Dhiya-Su said...

ha'ah mane tahu, khas utk pengantin pmpuan je tu huhu

Siti Zuraini said...

plz give me 1 present soon,hihi;)
mintak x thn tu..:)

norahulfa said...

kalau akak kawen sya dengan daud datang x agak2???????

Dhiya-Su said...

akak nora: kalau takdak aral melintang, konfem kitaorg sampai..lagi besh kalau akak kahwin dgn org kelantan, haha, mustiii datang

niey: wowo!!apekah...sokmo tau napok mr rojo anda tuh, sya tegir jugoks dio, xpo dop?rasonyo musim baru ni dia bakal menyerlah, xsenang duduk la niey nanti

Siti Zuraini said...

sya,bc msej kt inbox ok,i'll send msg to u,heart 2 heart,hihi:)