Saturday, December 11, 2010

# 31

Kali ni aku saje2 nk coretkan aktiviti2 yg xpatot dibuat oleh seorang wanita hamil, tapi aku buat jgk..hehe..saje mengimbau kenangan & keseronokan masa pregnant...wpun tgh pregnant, hidup kenalah ceria jugak, jgn moody aje..xelok utk baby dlm kandungan...Antara aktiviti & kegiatan aku buat ms pregnant:

1)MAIN BOWLING

xelok ye untuk ibu hamil main bowling ni sebab bola tu kan berat..boleh lenguh sakit urat kalau main benda nie..tapi aku okey je, tu yg bantai main gak..sape2 yg tgh hamil tu jangan la ikut sy ye..heee


2) NAIK ROLLER COASTER!!

Hahahaha!! memang giler ar masa ni xsilap aku tgh pregnant 5 bulan kot..adoiii xtaulah aku ni mengidam ke hapa memang beria2 sgt nk naik benda alah ni..slumber jek!..sgt2 bahaya tau, yg ni dilarang sama sekali lah..balik rumah mmg kena sedas dua la leteran dari mama ku yg tercinta, pasal adik aku pandai2 tunjuk gambr ni kat  mama aku..terkezut dbuatnya..huhuhuhu....

tapi mmg xley nk blah lar, rasenye aku gelak je sepanjang naik RC ni, mana taknya aku dok dengar  Ida yg asyik duk mejerit2 ketakootan..hahaha!!aku adelah jugak cuak sket2..huhu...best2!!

3) NAIK FLIGHT

Xsilap aku, kalau dah pregnant 7 bulan / 8 bulan ke atas dh xdibenarkan naik flight...tpi aku dengan slumber nye redah jgk. Masa tu aku da 8 bulan kot, xingt tapi yg pasti aku sepatotnya dh xleh naik flight, may be pewut aku ni xla besar sgt, so org xperasan, tu yg aku lepasss...huhu...sanggup terbang ke KL semata2 nk tgk hubby main bola masa tu team kelate lwn team KL distadium cheras..

opss nampaknya terpaksa stop dulu sbb princess dah bangun tdo...huhu

next time plk ek..

ouh sebelum lupa, kawan baik hubby aku dah selamat jabat tangan tok kadi kelmarin..selamat pengantin baru kepada Shakir & pasangannya..semoga berkekalan hingga ke anak cucu.. tahniah! =)

ADIOS

3 comments:

Siti Zuraini said...

memang lasak la sya ni,hehe:)

Dhiya-Su said...

hehe, gian la Nie..Nie g x tgk final paial emas raja2 tu?

Siti Zuraini said...

berani btul:)..x pun,dh org tu ajk lasminit,x gi la..xde kwn gk nkgi..:(