Friday, February 17, 2012

# 105

Hehe...wah bape hari je lagi semester baru akan membuka tirainya...okeh banyaaaaak sgt azam2 baru yg dibina dlm minda ni & hanya menunggu masa untuk direalisasikan...okeh bersemangat2..walaupun agak sedih sbb cuti da nk abes dan ini brmakna aku kena brjauhan sekali lagi dgn husband & anak tapi xpelah ...itulah pengorbanan namanye..lagipn semester kedua ni harapnye lebih tersusun dan lebih sistematik terutama dri segi jadual kelas...kalo jadul kelas trsusun cantik, so senang la aku nk plan nak balik rumah, nak wt research dll...

lagipn semester kedua ni aku brazam nak siapkan pretest dan pilot study...pastuh nk dapatkan sorang co-sv or dua org co-sv...my sv plk kemungkinan besar akan ke UK selama 9 bulan..so aku mmg perlukan co-sv cepat2..dlm kepala dah ade dh calon2 co-sv tu..slh sorang Dr Nasir dri fakulti perubatan..hope dia sudi jadi co-sv ku...sperti yg sv aku bilang,,sy lagi suka dia jadi co awak dri dia jadi internal examiner awk' okehh....

sorang lagi co-sv sbnrnye aku nk sorang lecturer dri fakulti perubatan USM ...tapi tu lah, aku takot kalo2 permintaan aku x diluluskan oleh dekan aka my boss...sbb aku under fakulti kesihatan...hurmm mslhnye aku punya hubungan yg lebih baik dgn para2 doktor dri fakulti perubatan dri fakulti aku sendiri hahaha...okeh ye lah sbb aku blajo perubatan statistik selama 2 tahun kat sane kan..logik la kan kan....pastuh kan aku trpikir gak nk Prof Syed Hatem merangkap ketua jabatan biostatisik usm jadi co-sv aku..hahaha...manyak nye mu punya co-sv! sguh brimpian lah tu kan...hhehehe.....

Okeh tapi seriously ckp, aku nak Dr Nasir dari Upm jadi co-sv..sbb nye? yeahh sbb aku banyak rujuk artikel beliau dlm penulisan proposal...oh ye rsnye proposal aku dh boleh dikembangkan menjadi thesis...

okey semalam jgk hari yg agak seronok bagi aku..sebabnye aku dh belajar dri member aku merangkap junior aku cara2 nak guna analisis baru yg selama ni mmg aku dok tggu2 (dh banyak kali trlepas peluang nk g workshop analisis ni sbb disebabkan tarikhnye jatuh pd hari aku ade kelas)...kitrg saling brtukar ilmu lah..analisis ni mmg aku perlu guna untuk capai objektif nombor 2..


nampak mcm beshh kan...tapi kalo dh analyze tu mau pusing kepala jgk hehe..okeh sampai cni saje, nak kejutkan husband katenye kul 11 ade prjumpaan ape ntah..k bye2 tata titi tutu
--> -->

No comments: