Thursday, February 2, 2012

# 97

Again......

Sandiwara di s......

Ape yg blh aku ckp:

Memaafkan bukan bererti boleh berbaik2......

Bagi sesetengah org layak utk mendapat peluang ke-2...tapi bagi sesetngh yg lain, peluang hanya cukup sekali bagi mereka...terutama buat mereka yg ego melangit.....(sejauh mana & selama mana mereka mampu terus mendongak ke langit? Wallahualam.....)

Maaf, andai org2 kesayangan mereka cukup baik dengan aku.....mungkin naluri hati org2 kesayangan mereka mampu melihat aku dri sudut berbeza...sudut yg positif & bersih....yang mana tidak terkabur sedikitpun dri ape yg diceritakan oleh mulut pasangan masing2.....Alhamdullilah.....


Dan, maaf lagi sekali. di hati ini sudah tidak ada keinginan langsung untuk menitip apa2 silaturahim dengan mereka2 tersebut........................jgn ditanya kenapa & jgn disalahkan aku.........tapi renunglah & tanyalah diri sendiri...............

*Kita x boleh lari dri masalah, tapi kita kena menghadapi masalah tersebut* Alhamdullilah, aku serahkan semuanya kepada Allah SWT* Tenang, aman & damai ~


ADIOSS

No comments: