Friday, February 10, 2012

# 100

Selepas Solat Jumaat tghari tadi, umi ada buat jamuan cket sempena sambutan maulidur rasul.....so, ni ade la serba sdkt gambar2 yang 'ditangkap' oleh galaxy note ku...& ssguhnya aku sgt menyukai si note nih ;p












Dah lame aku xpakai jubah purple tuh..last aku pakai ms aku hari konvokesyen master ms tuh aku tgh pregnant 8 bulan lebih daa ...baguslah harap2 anak mommy pn ikut jejak langkah mommy yeh..princess mommy ms dlm perut mommy da naik stage terima skrol Alhamdullilah...*same mcm mama sy dulu*

Hari ni mmg ramai tetamu yg dtg...member Ds yg dtg antaranya Piya & Ang...tapi xsempat nk amik gambar tetamu2 yg dtg sbb duk kalut dgn si princess neh la...manjeeee.....nk bertepek je dgn mommy...huhu....

k lah setakat ni je la coretan kali nih....

*Galaxy note menambahkan lagi keceriaan hidupku* wahh sempat lagi tuuu, hehe ;p

No comments: