Monday, January 23, 2012

# 90


Hehehe...sememangnya semalam telah brlangsung majlis akad nikah sorang member aku yg aku kenal dari zaman sekolah lagi...aku & sorang lagi member telah dijemput secara khas walaupun xrasmi untuk mengiringi bakal pengantin semasa majlis akad nikah...(sgt berbesar hati, huhu)...walaupun majlis bermula agak lewat tapi Alhamdullilah semuanya berjalan lancar dan Noor Saidah sudah selamat menjadi isteri kepada suaminya Hazan Aimie..aku ade kenangan & cerita tersendiri berkaitan dengan member aku yg sorang ni..ye la dolu2 kan (kena mengimbau sket la sebab nak cite kaitan ni kaaann) aku selalu je melesapkan diri dari Ukm bangi ke Usm Penang..agak2 korang la kenape yek..? huhu biarlah rahsiaa..dan bilik saidah ni la yg selalu jadi mangsa nomad aku..huhu...bilik dia dah mcm bilik hotel plk, sesuka hati aku jek..huhu...soooo, aku sgt la berterima ksih kepada sahabat aku yg sorang ni diatas segala budi & jasa baiknya tu yg sudi menumpangkan aku yg suka sgt p penang waktu tu ;p

Opsiee ni bukan pengantin yee..hehe..



haaa, ni lah pengantinnya...cun x cun x..mestilah  cun n :)



pd malam tersebut, biaselah aku dan pejo plk yg lebih2 duk brgambar hehe...org pn xramai kat rumah saidah time tuh, apalagi..(huhu, syok sguh cuti nih, org bagi cuti kita cuti, org suh blaja kita blaja, tapi skang falsafah ni da xley pakai da, cuti pn kena perah otak gak, tpi buat ms skg kita hepi2 duluuu..! :))

Hehehehe , ade nampak mcm org dewasa nak masuk umo 30  x..? (sy baru umo 26 okey)


Selepas selesai majlis, sebelum balik rumah, sempat tu singgah dengan pejo kat kedai makan, lepaking kejap sambil brbual2 kosong...

Kontrol ayu beb!
Tiba2 terimbau (lagi) akan memori pernikahan aku dulu hehe...saje la kan nyebok gak, org nikah kita pn same la nak mengimabu gak memori indah itu hehe

Adekah suami sy merasakan dia cute pd ketika ini? oh noo ;p & lihatlah plk reaksi muka sy hehe ;p



Oh sebelum terlupa, member aku si pejo nih org penting gak nih dlm hidup aku...dielah member aku yg pertama yg encik daudsu kenal sebelum kami berkahwin mahupun bertunang...rs2 nye aku prnah cite x saat pertama kali aku berjumpa dengan husband aku dulu aku ditemani olh seorang member...haaa itulah dia orgnye member aku tuh..hehehe

k ADIOS


3 comments:

natashacherahim said...

hahhaa...cute ohh maso jamey baru nikoh..kuikuikuikui

Dhiya-Su said...

hahaha, itu dolu2 , skang? hehe..tapi yg psti i meme kiut la kekeke dulu skg & akan datang, Insya-Allah haha

natashacherahim said...

aminnn..cute sokmo2 la hendaknya ;D