Monday, January 16, 2012

# 88

Sesungguhnya ini lah kali pertama sy merasa sgt brkeinginan untuk mendapatkan sesuatu.....

Yang sy tgh pakai skg ni iaitu bb n iphone4 adalah hadiah pemberian suami trsayang......
(Ingat2 mula2 dapat dulu pn pernah ckp kat suami takot mmbazir je beli benda2 ni sbb sy bukan nak guna sgt aplikasi segala dlm tepon canggih ni...tapi tu dolu....skang tidak lagi....skg sgt berterima kasih kpd encik suami...hehe)

Keinginan tu opkos la tidak melibatkan sebarang permintaan dri hubby tersayang kerana sememangnya berniat untuk menggunakan kewangan sendiri semata2.. adalah dapat rezeki lebih, syukran ;) ....

So, inilah bendanya yg sy berkeinginan tuh...walaupun xdela sampai melelh mahupun trmimpi2..huuhu

Yehaaa, Samsung Galaxy Tab 10.1..!!
Kenapa kah mesti samsung, kenapakah tidak ipad2 jek....ooo banyak sebabnye...antara salah satu sbb nye kakak n abang aku dah pakai ipad2..so, kalo aku rs nak pakai ipad2 tu aku drive g rumah abang aku jek hehe..dah jatuh hati dgn kelebihan2 samsung...yg penting ade adobe & words

*Tapi ttba jek rs iconia tab incik hubby bakal diwariskan kepada aku & samsung bakal bertukar tangan kpd incik hubby, hehehe*

ADIOSS

No comments: