Monday, January 16, 2012

# 87

Hehehe, sehari sebelum berangkat pulang ke bumi Kota Bharu yg tercinta, aku pn menghabeskan lah masa berpoya2 setengah hari suntuk dgn 2 org member..kalo ikutkan plan asal, aku nk kuar sorang2 diri je tapi ntah cmne tba2 trpengaruh plk dengan plan si along yg nak g jalan TAR carik kain telekung nak diletakkan di atas par..aku xsure la sebelah luar pggl par ke hapa kan, tapi yg ore kelate pggl atas par la dulang hantaran kahwin tuuuu....

oo ye meh aku nk kenalkan dgn member aku yg berdua itu..sorang adelah ahkak yag aku pggil akak Dhia dan sorang lagi along. Ahkak ni senior aku masa duk Usm dulu, ahkak ni mmg power orgnye..ms master dulu pngk first classss g2, medical statistics tu beb..huhu..skg kak Adhia tgh smbg PhD  di UM..si along plk skg kije kat IMR..ni member aku dri Ukm lagi, hehe....

Nyum2..hehe..si pink tu along, die lah yg nk kahwin x lama lagi..bakal husband  dia chef okey..yg tudung hitam tu ahkak power..hehe



ala gedik2 manjeww giteww..kikikih
Lepas selesai menjamu selera ala kadar (ala kadar ke? hehe)...kitrg pn jalan2 la round dlm bangunan tuh..sebelum tu kitrg dri jalan TAR lar..pastu naik my cik oren g kat bangunan tuh..sebetulnya aku pn ade nak carik brg gak, utk my lil princess n my hubby ;)...pastuh singgah kino kejap lepaking kat c2..n last sekali sebelum balik, kitorg mghabeskan masa dgn lepak kat cni sambil mghirup minuman dri kedai yg berdekatan dgn tempat lepaking tu huhu...

disinilah tempat lepak terakhir kitrg sblm masing2 angkat punggung balik umah..tapi si along ikut aku balik ke  teratak tingkat ke-15, dio tdo sane mlm tu hehe


Begitulah adenye serba ringkasss cite brpoya2 aku...brpoya lh sgt kaann..

*xleh lupa hari tuh gelak sampai kuar airmata bila dgr story kelakar x hengat dri along* ;p

ADIOSS ;0

No comments: