Wednesday, October 13, 2010

# 14

Tajuk kali ni adalah pantang....bkn psl pantang keturunan mak datuk nenek aku tpi psl pantang bersalin..!cepatlah abes pantang nie, huwaaa terase beg2 lambat masa berlalu...utbuh badan aku da kembali slim, langsing dn ramping..!hehe..hidungku yg dulu kembang ms pregnant pn da kembali kecik mcm dolu2..hehe

xsabar aku nk abeskn pantang ni, nk g jejalan, nk melawa, nk g spa, salon, pusat kecantikan dsb nye laar..!mcm2 benda da ade dlm kepala aku yg bernas ini... plg utama aku da rindu sama 'aku' punya bedroom..hehe..dsbbkan bedroom tu kt tgkt ats, so ms brpantang ni aku duk bilik bawah je..kdg2 tu aku  hmpir2 trbabas nk melangkahkan kakiku yg kecik molek ni menjejak tangga, rindu punya psl...aku ni jenis sentimental value sket...dri almari, katil, kabinet tv, tv, meja solek, bathroom semuanya aku rinduu!haha..boley dikatakan segenap inci ruang bilik tu aku suka n aku da rindu banget sama bilik hijau itu..tggu kedtangan cik puan mu ini wahai bilikkkk ku yg dirindui!.

lgipon bnyk benda lagi nk disetelkan, aku nye laptop, suami aku punya computer, aku nye buku2 xkirelah buku rujukan ke, buku ilmiah ke buku motivasi ke, majalah gila2 ke, journals ke semua ade kt ats tu...nk suh suami aku bwk trun, pesan sekali xingt, nk pesan bny2k kali kan, fedup plk, hehe (jgn mareee ye)...xnk la nyusahkan die, so decide tggu la nnti da abes pantang ini...

sgt excited mngenangkan diriku yg dah kembali kempis perut ini ...ade baju yg baru beli tapi xsempat nk pakai n ade yg sempat pakai sekali je pastu da xmuat sbb perut yg semakin mmbesar..huhu...bnykanye idea2 n plan gemilang dlm fkirn aku ni tggu nk laksanakn je....waaahhhhhh sgt gembiraaaaaa!!!......

3 comments:

SEPHIA said...

saba2..hahaha.xlama dh tuh...:P

Violet said...

seronok ye

cik tehaa said...

salam sya. sy kwn niey! hehe. i follow u too ;)