Sunday, October 10, 2010

# 12

aku baru je nk tulis blog sekali my lil princss da bgn lak, baru jek tdo xsampai pn 20 minit..oh anakku, hari ni ajo dah bapo kali dikau bgn menangis, mnyusu dn tdo..harap2 nye mlm ni hingga ke pagi esok, anakku tdo la ye, udah2 la berjaga dri kul 11 mlm hingga kul 6-7 pagi..suara tangisanmu yg kuat itu ( mcm sore baby boy lak) blh mmbuatkn seisi rumah jdi kelam-kabut..huhu..dgn selambanye jari jemari aku trs menaip wpun br sbntr tdi bby aku nngis, xbimbg sbb kt cni de ramai yg sudi mndodoikn dhiya tuu, huhu..da tdo semula dh.. =))

wpun skng ni musim hujan kt bumi kelate ni, tpi panasnye blh tahan jgk ptg2..'penyaman udara' still kena on apetah lagi kipas..biaselar manusia brdarah panas (ad ke mnusia brdrh sejuk?hoho), tpi xley lawan aku punya suami lar, die kalo tdo mau dua2 on, aircnd lagi, kipas lgi..kalo aku yg 'kepanasan' sket musti dia kata aku ni bnyk buat dosa..heheh..slumber jek ;p

Suami kesygn aku ni xde disisi skng ni coz dia brada diluar daerah kota bharu dn negeri kelate...dia out station, haha!boleyy?...hri selasa ni kelate vs selangor maaaaa...adoyaii awal2 lagi da jumpa team yg kuat, pasrah je la ape nk jadik, mn2 peminat yg fanatik tu jgn over cnfdt sgt la ye takot nnti kalo xtrcapai impian tuh, frust menonggeng, org kata dlm confdt tu selitkn jugaklah persaan redha tu...qada dn qadar Tuhan....aku da bly rs musti aku pn brdebar nk tgk game mlm tuh..kalo suami aku main lagi laa  brtambh debaran jantung..hoho..

perut aku pn da brbunyik nie, aku rs baiklah aku mngundur diri dulu, bagi mmberi laluan kpd perut aku yg mntk diisi neh..cicah biskut tawar dgn air tea pn jadikklah, maklumlah duk tgh brpantang kannn, faham2 je lahh...lgipon hujan2 ni besh gak mkn ptg sesimple ini...hehe, utk suami aku yg trchinta tu, GUD LUCK OKIES....

No comments: