Sunday, October 31, 2010

# 15

Tdo semalam dgn senang hati, senyum terukir hingga ke telinga, mimpi pn benda yg indah2 ajee..hehe..bgn pagi ni pn dgn hati yg penuh gembira & kesyukuran..Alhamdullilah semalam SEJARAH telah trcipta apabila KELANTAN buat PERTAMA KALINYA brjaya MEMENANGI PIALA MALAYSIA utk tahun 2010!!..Lawalah tahun ni, tau2 je kelantan nk menang..hehe...

Alhamdullilah tahun 2010 ni mmbawa banyak kenangan manis & kejayaan yg dicipta samada utk aku mahupun utk suami aku, daudsu..xnak ckp pnjg, cuma nk gtau:

Suami aku:
 a) Awal tahun ni dia berjaya menjadi salah seorang penjaring gol utk negeri kelantan semasa bertemu Negeri sembilan dgn kelantan mencatat kemenangan 3-1 dlm saingan piala FA..hehe...

b) Diumumkan sebagai Pemain terbaik oleh astro Arena (Yg ni aku lupa lar kelantan vs dgn negeri mane, huhu, sorii ye)

c) Menjulang PIALA MALAYSIA 2010 bersama TEAM THE RED WARRIORS!..aku ingt lagi, ms mula2 aku kenal ds, masa tu dia jadik cover utk majalah arena bolasepak kalo xsilap, dia mnyatakan hasratnya utk mmbantu pasukan  kelantan menjuarai sekurang2nya satu kejohanan..dan itulah yg aku sentiasa doakan trmasuklh jugk pd perlawann semalam, xputus2 aku brdoa semoga impiannya tercapai & Alhamdullilah Allah memakbulkannya..!





Bagi aku sendri plk xbanyak tpi sgt sgt brmakna & penting..tahun ni aku berjaya tamatkan pengajian masters aku, dah knvo dgn jayanya pada bulan 8 ditemani suami yg tersayang..!dapat lah sejambak bunga..!..terlibat dgn NCHMS dn poster aku trpilih utk rapid fire presentation (skurang2nya xsia2 gak poster aku wt tuh,ape pn benda mlibatkn ilmu xpernah sia2 tau)

utk kami berdua:
 a) Apabila aku disahkan hamil 6 minggu...
b) Apabila aku telah selamat melahirkan seorang baby gurl yg chomelll

Utk tahun lepas tahun 2009, tahun penuh dugaan & cabaran tapi kenangan yg trsangt manis bila aku ditunangkan dgn ds pada JUN 2009 & kami berkahwin pada 27 NOV 2009...

 oh ya lagi satu, aku nk umumkan bahawasanya skng aku da yakin boleh melupakan semua perkara lepas yg xbesh & xmahu diingti itu...aku trsgt la brpuas hati..muahaha!.utk cik D, perbuatan kamu pd aku tu, hnya Allah saje yg mngetahui samada aku dh maafkn/x..semoga 'brbahagia' dgn org yg disayangi & 'mnyayangi' kamu itu...ungkapan feberet : what goes around comes around dear ;p

bubyeeeee!!

2 comments:

Adhia Razak said...

Congratz!! Ceh.. akk siap dengan bangganye cakap kat sepupu2 akk masa tgk bola tue.. Ha.. Daudsu mana.. daudsu mana.. die husband kawan I... hehe.. Hurm.. pas pantang nie leh ah soping sakan ye kan???? Bila nak upload gamba diya yang terbaru??

Dhiya-Su said...

hahaha..! suke sgt2 kelantan menang..kt fb ade kak dhiya..opss ttba jadik kak dhiya, hehe