Sunday, June 26, 2011

# 56

ok malam ni agak free cket sbb bbrape hari lepas da brhempas pulas perah otak nk siapkan proposal utk dihantar kpd co-sv..opss proposal ni umpama preliminary proposal je lah, proposal yg tebal tu akan disiapkan dalam ms 6 bulan lagi, Insya-Allah..lagi cepat lagi bagus..


ok, sblm aku nk mulakan coretan aku ni, aku bagi peringatan la kpd sape2 yg rs dirinya akan terasa dgn setiap tutur ayat aku, sila sila lah jgn baca ye..kang klo ade yg sentap xtentu psl, naya je...cite nye brkisar mengenai org yg perasaaan sgt bile aku buat status kt mane2 lah, die rs umpama status tu dtujukan pada dia..hello, plezz lah, pikir sejuta x klo rs2 nk terase ke hape..selagi xsampai sejuta kali pikir, baik xpyh nk sentap ke hape..


aku mls nk cite pjg...yg aku nk ckp, aku mmg xde keinginan langsung nak amik tahu hal org & ape2 yg berkait dgn org ln..prinsip aku mudah je: org xkaco hidup aku, aku xkaco hidup org, tapi kan, ade je yg kaco hidup aku tapi aku wt dek jek..bagi aku, anggap semua tu org2 yg xmatang...so, kite yg matang ni, diam & tgk je lah ape drama yg nk dtonjolkan...pelik betul, duk diam2 dah la, klo mcm aku ni lain lah, menjengah je kepale ke ' dunia' ni dah kena sepak terajang dri org2 tertentu..kalo mcm awk tu, patut brsyukur la sbb xlalui mcm yg sy lalui...buat pe nk cari masalah..?...aku amik kptsn , kalo ade org nk 'gile', biar die ' gile' sensorang..kita yg warass jgn layan...


hurmm, yg aku duk tweet psl rindu rumah kt Serdang tu, bukan sbb aku rindu kt rumah tu smata2 tapi sbb nye aku rindu dgn suasana pd ms tu, hanya kami bertiga, aku, Ds & anak kami yg comel...hanya kami bertiga...nama lagi bercuti, so xyah pikir ape2 pn time tu ( padahal siap bawak buku sample size dlm beg, kena bukak jugak wt kira2), huhu..xpelah, xkan name bercuti, semua benda nk kena 'rehat', kosong la plk otak cmtu..huhhu...


Tu je lh aku nk ckp, maflh klo sape2 baca terase hati ke, nk kutuk ke hape ke...maaflah, blog sy ni bukan blog akademik sgt, bukan jgk blog berilmiah pn...blog ni tempat sy lepaskan perasaan..paham2 je laaahhh


bye

No comments: