Sunday, June 19, 2011

# 55

Adekah hari ini hari Sabtu..? Yep, mmg hari ni hari Sabtu & aku baru menyedari bahawa hari ini adelah hari Sabtu sblm aku lelapkan mata stlh keletihan seharian 'brjalan2'..kenape dgn hari Sabtu..? Ohh mmg ade sejarah trcipta pada hari Sabtu iaitu pada hari Sabtu sminggu yg lepas iaitu smsa perlawanan akhir Piala Fa 2011..sape2 yg mnonton prlawanan samada di stadium mahupun drumah pasti tahu bahawa dsaat2 akhir kelantab hampir mmjuarai prlawanan itu, ttba2 srorang pemain pertahanan Kelate tlh menanduk masuk bola ke gawang sndri, siapa lagi klo bukan suami aku cinta hati aku Mohd Daudsu Jamaudin..! Huhu, ntah aku xnak komen banyak2 psl tu sbb nye da ramai sgt yg komen & hampir 10 blog yg aku baca ulas pasal kejadian tu, di Fb pn hampir 20 pages dwujudkan mengenai suami aku tu.. Ade 2-3 je pages brbaur negatif slbhnya Alhamdullilah yg positif & bnyk mnyokong.. Antara page yg plg ramai org like ialah 100 000 rakyat kelantan x salahkan daudsu lbh kurang 18k.

Pada mlm tu aku ade d stadium jgk, prtama kali aku jejak kaki kt Sbj (opss jgn kate sbb aku g plk kelate kalah, final Fa 2009 aku x g pn kelte kalah goks, huhu).. Dahla pening aku dgn suasana gamat n bingit telinga, plk tu aku xmakan sblm msk stadium + aku pantang minum air dln stdium, so bygkn lah.. Tba2 berlaku plk peristiwa brsejarah yg xdsangka2 tu.. Aku rs mcm nk pengsan je..kakak ipar aku lagi lah pucat muka sbb trkejut sgt.. Pendek kate mlm tu bukan pnyokong kelantan je yg xleh tdo, suami aku & seluruh family xleh tdo mlm trmasuklh aku...perasaan xyah ckp lah brdebar stress nk menangis semua ada tapi aku kena kuatkan smangat utk suami aku..tapi aku percaya stp yg brlaku ade hikmahnya bukan sja utk dirinya ttpi jgk utk dri aku juga & juga mereka2 yg lain... Hanya Allah Swt Yg Maha Mengetahui kenapa Daudsu yg mnjadi pilihan-Nya... Perancangan Allah adelah yg trbaik utk hamba-Nya..

Sbnrnye nk taip panjang & banyakk lagi tpi trpaksa berenti sbb ade mslh teknikal sekt huhu.. Lain kali kite cont eyh..

Bye2

No comments: