Wednesday, November 10, 2010

# 17

Cepat sguh ms brlalu, sedar xsedar da hampir setahun aku mndrikan masjid brsama insan tersayang..& kami kini dh pun ada cahaya mata yg sgt comeelll..sempena ketibaan anniversary kami xlama lagi pd 27 Nov, suka citenye la aku nk uploadkn kt cni gambar2 spenjg prtunangan, akad nikah & majlis persandingan sebagai kenang-kenangan, hehehe...

Pertunangan : haha, xley nk blah bila ingtkan mjlis pertunangn aku nie..bukan setakat mengejutkan rakan2 aku jek tpi jugak member2 laki aku..ye lar aku kapel dgn org lain selama 6 tahun alih2 btunang dgn org lain, yg laki aku mls ar nk ckp .. pendek kata member dua2 belah pihak xsangka yg pasangan aku adalah laki aku skng ni & aku adalah  psgn laki aku...kecoh betul time tu..kontroversi2..! tapi aku suke sgt tgk gambar btunang ni sbb aku rs laki aku time ni trsgtlah ensemm dn aku trsgtlah cantik!wahahaha

Ekeleh buat2 muka comey utk ilangkn debaran sblm brtolak ke rumah aku, kuikui

                                               Ds: psstttt....awk tuuuu....
                                       
NGEEEEE ;p
                                     

sedara mara: eh2 korang xkawin lagi, mn boleh duk rapat2, jarakkan sket                             aku & laki aku: oh yeke, heeehee
                          

                                            rs2 macho ke buat muka cmtuh..?

AKAD NIKAH 27 NOV 2009

Mekap elok2 ye mak andam

Salam2 ampun maaf dipinta, hehe

Kontrol ayu ;p

sy dah sah bergelar suami org! peace


MAJLIS PERSANDINGAN

Memang meriah sgt2 majlis persandingn kt rumah aku nie..ramai la tetamu yg dtg termasuklah peminat2 encik daudsu yg xdijemput ..hehe..pengapit aku kazen aku, pengapit laki aku plk kawan baik dia merangkap pemain bola kelate no 8 encik syaakir..encik syakir ni pn xlama lagi da nk bergelar suami org..pesanan: semoga berbahagia la hingga ke anak cucu & jaga serta didiklah bakal isteri anda tu elok2 ye supaya sentiasa berkelakuan baik..jgn baik didepan encik syakir  aje tpi dibelakang jugak!uhuk2


tQ SYAKIR & FATIHAH coz sudi jadik tukang kibas pengantin, hehe

makan kek sorang je ke bang..?

posing manje ;p

pengantin sdg menunjukkn skill brkaroake dgn mr axlan zainal

akak najwa yg comell!

jue pakai heels sbb tu nampk tggi, hehe..kak dunie bz kehulu ke hilir smbil dukung anak, huhu

Antara gambar ekslusif yg ala2 18sx sket..auuwww!hoho
Itulah sedikit sebanyak coretan aku utk kali ini utk dikongsi bersama pembaca yang lain..semoga terhibur =))

No comments: