Friday, September 17, 2010

# 4

hehe, x sempat nk abeskan cite psl ramadan yg da berakhir, so smbg dlm part ii plk..x sempat nk taip hari tuh sbb ad hal sket yg xdpt dielakkan, terus publish mls nk save draft, huhu...alkisahnya nk gtau la rs sedey la jgk bila mengenangkn ramadan yg da berakhir nie...amalan yg biase dibuat pd stp ramadan, bgn sahur kul 4.30 am, baca Al-Quran, bt solat hajat dsb...da abes ramadan ni, sedaya upaya cuba kekalkn amalan trsebut, org kata Istiqamah...hubby aku jnis yg kalo kuar mlm kdg2 balik lmbt so kalo aku da tdo time tuh, bile dia balik, aku trsedar la( sbb aku ni bkn jenis yg tdo mati)..kalo rajin aku bgn la jgk wt  smyg hajat dsb...kalu mls, faham2 lar, hhuhu...

skrg pn da berada dibulan syawal....xlambt lagi rsnye utk aku wish selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir & batin...maafkn lh semua salah silap sy ye, pd yg sudi memaafkn lar, yg xsudi tuh, ADE AKU KISAH?..waah, boley g2 ea..ye la dh org xsudi nk maafkn nk wt cmne kan,suka aty kamu laarrr...huhhuh

bye

3 comments:

trioinseparable said...

selamat hari raya,maaf zahir batin..
belum terlambat lg,kn nk wish..
blog nie tu d share ngn 2 org kwn,ely n teha,ade label kt bwah kalo nk bezakn sape y post tau..teruskn berblogger tau,nie akn slalu follow yer:)

Dhiya-Su said...

hehe, xperasan lak nie komen..wokey2!suke tgk blog nie, lagu bckgrnd pn besh.lagu pe tu ye

Suhaili Rahim said...

xpe sya,nie xrjin sgt post,2org kwn lg y rjin,hehe...
lgu a shouldet to cry on..:)