Tuesday, September 14, 2010

# 2

Hyee, malam ni akan brlangsung perlawanan pertama Piala Malaysia 2010 diantara pasukan bola sepak kelantan n negeri sembilan..aku ni ade sejenis penyakit sket, sebelum ni kalau aku tgk sukan yg melibatkan pasukan yg aku sokong / team malaysia, musti aku xtgk abes, sbb aku takut kalah..hehe...kalo rs2 dh xde harapan tuh, aku larik mmbawa diri jauh dri peti Tv..haha, scra spesifikasinya xtaula aku ape nama penyakit ni..tpi sjk2 aku brpasangan dgn atlet sukan ni, nak x nak terpaksalah ngadap muka terima hakikat menang/kalah...huhu..kalah pn tetap setia depan tv sampai habes game...

Ya Allah, cuak, brdebar semua ada, hehe yg paling menambhkn debaran sbb hubby aku adalah slah sorg player yg akan berlari kesana sini diatas padang, sbb tu lar aku rela saksikn perlawanan sampai abes..hehe...mintak2 lah menang pasukan kelantan malam ni, AMIIINNNNNNNNNN

No comments: